اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان/ مشکلات کشاورزان غرب و شمال زاینده‌رود پیگیری خواهد شد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان غرب اصفهان در جهت هم‌افزایی و پیگیری مطالبات شهرستان‌ها به شکل اشتراکی تشکیل شد و نمایندگان بنده را به عنوان رئیس مجمع نمایندگان غرب اصفهان انتخاب کردند.

تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان/ مشکلات کشاورزان غرب و شمال زاینده‌رود پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه هم‌اندیشی اصناف کشاورزی شهرستان‌های غرب و شمال حوزه زاینده‌رود و نمایندگان شهرستان‌های غرب حوزه زاینده‌رود به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد.
در این جلسه حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و با کشاورزان غرب اصفهان به صحبت نشستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان‌های غرب اصفهان در بسیاری از حوزه‌های مرتبط با وظایف نمایندگان اشتراک دارند و پیگیری مطالبات به شکل جمعی می‌تواند مؤثرتر باشد، تصمیم بر این شد که به‌ صورت جمعی کار کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اولین جلسه بود که شهرستان خمینی‌شهر میزبان آن بود و نمایندگان شاهین‌شهر، برخوار و میمه، نجف آباد و تیران و کرون، فلاورجان و مبارکه دعوت شدند که البته نماینده مبارکه به دلیل اینکه استاندار مهمان شهرستان مبارکه بود، نماینده خود را به جلسه فرستاده بودند.

خسارت نکشت سال ۹۶ و ۹۷ کشاورزان پیگیری خواهد شد

وی پیرامون عناوین مهم جلسه بیان داشت: مطالب مختلفی در این جلسه مطرح شد، مشخصاً پیرامون بحث حق آبه کشاورزان غرب نیز مواردی بیان شد، همچنین مورد خسارت‌های نکشت سال‌های ۹۶ و ۹۷ که به کشاورزان توسط استانداری پرداخت نشده است نیز از سوی کشاورزان مطرح شد‌.

نقدعلی عنوان کرد: حق‌آبه کلی کشاورزان و پیگیری اختصاص حق‌آبه و برداشت‌ها و بارگذاری‌های ناروایی که در سال‌های اخیر بر زاینده‌رود گذاشته شده و باعث شده که حقی که طی سال‌ها و قرن های متمادی داشته‌ایم که طومار شیخ‌بهایی هم حاکی از آن است، پایمال بشود، از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود.

تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان

نماینده مردم خمینی‌شهر تصریح کرد: در نهایت مجمع نمایندگان غرب در جهت هم‌افزایی و پیگیری مطالبات شهرستان‌ها به شکل اشتراکی تشکیل شد و نمایندگان بنده را به عنوان رئیس مجمع نمایندگان غرب اصفهان انتخاب کردند، در ادامه باز هم دور یکدیگر جمع خواهیم شد تا سایر مشکلات را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده پیگیر استمرار جلسات خواهم بود و درصورتی‌که در این جلسات مصوباتی داشته باشیم، پیگیر آن مصوبات از طریق مبادی مربوطه، دستگاه‌های اجرایی در پایتخت خواهیم شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول