اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات اعطای تسهیلات کم‌بهره «مرابحه» و «مسکن» به فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور، ابلاغ کردیم.

جزئیات اعطای تسهیلات کم‌بهره «مرابحه» و «مسکن» به فرهنگیان

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 60 ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.

کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران 160 میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، 100 میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 80 میلیون تومان و در سایر شهرها 60 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان 60 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها 40 میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول