اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

منصوریان: بعد از 19 سال رضایت اولیای دم را گرفتیم / خبر دوپینگ دو ووشوکار ناراحت کننده بود

بانوی قهرمان ووشو جهان گفت: در موضوع بخشش، خانواده مقتول منت سر من و خواهرم گذاشتند، لطف کردند و رضایت دادند.

منصوریان: بعد از 19 سال رضایت اولیای دم را گرفتیم / خبر دوپینگ دو ووشوکار ناراحت کننده بود

الهه منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اقدام خیرخواهانه روزهای اخیرش به همراه خواهرش شهربانو، اظهار داشت: برای اولین بار در یک کار خیر این چنینی و برای گرفتن رضایت اولیای دم شرکت داشتم. با وجود اینکه بزرگان زیادی برای کسب رضایت خانواده مقتول رفته بودند و این مسئله 19 سال طول کشیده بود و رضایت نمی‌دادند، مردم ما را در روستا و شهرهای کوچک خیلی بیشتر از شهرهای بزرگتر می‌شناختند. به دلیل اینکه مدالهای زیادی را در رقابتهای بین‌المللی کسب کردیم و ماجرای زندگی ما را در برنامه‌ ماه عسل دیده بودند، واقعاً میهمان نوازی کردند و در موضوع بخشش، خانواده مقتول منت سر من و خواهرم گذاشتند لطف کردند و رضایت دادند.

وی ادامه داد: صحبت کردن در این مورد، بسیار سخت است چون اگر حرفی بزنید ممکن است خانواده مقتول ناراحت شوند یا از کوره در بروند. خدا را شکر این کار انجام دادیم. تجربه خوبی بود، ولی امیدوارم اصلاً از این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

منصوریان تصریح کرد: حرف خیلی تاثیرگذاری را به خانواده مقتول زدم و رضایت آنها برای بخشش حاصل شد، به آنها گفتم؛ اولین باری است که برای رضایت اولیای دم پا پیش می‌گذارم و خدا مرا به اینجا کشانده. تا الان کارهای خیر زیادی نکرده بودم و فقط در حد بخشش مبلغ کمی پول یا سیر کردن گرسنه‌ای، هیچ گاه در این فضا نبودم. اگر به من  جوان که آمدم این کار را انجام بدهم و بخشیدید، درس به من یاد دادید و با انرژی برمی‌گردم، مجدداً این کار را ادامه می‌دهم. اگر شما رضایت ندهید ناامید از اینجا می‌روم و دیگر فکر نمی‌کنم در این جلسه‌ها شرکت کنم.

قهرمان ووشوی کشورمان با اشاره به اینکه این کار را به تنهایی انجام ندادم، عنوان کرد: علیرضا اصغری، رضا شیری امیر آرتا و شهربانو منصوریان یک گروه بودیم و همه بدون منت زحمت کشیدند. علیرضا اصغری در صفحه شخصی اینستاگرامش کارهای خیر زیادی انجام می‌دهد و بدین شکل، 60 نفر را از قصاص و چوبه اعدام پایین آورده‌ و به آنها امید زندگی دوباره داده است. این کار برای من خیلی لذت‌بخش بود و جوان‌هایی را دیدم که اصلا باورمان نمی‌شود در این کار قدم برمی‌دارند. 

قهرمان ووشوی جهان در مورد پیگیری تمریناتش گفت: تمرین دارم، چون 2 ماه دیگر لیگ حرفه‌ای ووشو بانوان چین شروع می‌شود و امیدوارم آمادگی‌ام را در این مدت به دست بیاورم.

وی در خصوص ادامه همکاری با باشگاه چینی تاکید کرد: باشگاه "فیتس وان" مبلغی را به حسابم واریز کرد و امید دارند که این همکاری را ادامه دهیم. هیچ جای دنیا چنین برخورد خوبی از سوی باشگاهی رخ نمی‌دهد که مسابقات کنسل شده، از نظر مالی بازیکنانش را حمایت مالی کند. دلیل اصلی این ساپورت صرفاً به خاطر قرارداد نبوده و آنها در این شرایط سخت، بازیکنان خود را کمک می‌کنند.  

منصوریان درباره خبر دوپینگ ووشوکار ایرانی نیز خاطرنشان کرد: وقتی خبر دوپینگ دو ووشوکار کشورمان را شنیدم خیلی ناراحت شدم و  امیدوار بودم صحت نداشته باشد، چون برای ووشو ایران خیلی بد می‌شود. ممکن است اتفاق بدتری بیافتد و قهرمانی تیم ملی را تحت الشعاع قرار دهد. همه بازیکنان ایران برای قهرمانی تلاش کردند و خوشحال بودیم که چین را بعد مدتها کنار زدیم و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول