اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رعایت اصول بهداشتی مصداق بارز «فرهنگ عمومی»/ فرهنگ عمومی یک سرمایه اجتماعی است

استاندار هرمزگان گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی مصداق بارز فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که موجب پیشگیری از این بیماری خواهد شد.

رعایت اصول بهداشتی مصداق بارز «فرهنگ عمومی»/ فرهنگ عمومی یک سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان، فرهنگ عمومی را یک سرمایه اجتماعی دانست و عنوان کرد: نشاط و شادابی جامعه با بهره مندی از فرهنگ عمومی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: نقش مردم در ارتقا، صیانت، تقویت و ترویج فرهنگ عمومی بسیار مهم و اثرگذار است.

استاندار هرمزگان افزود: در سیاست‌گذاری‌های حوزه فرهنگ عمومی باید به طور دقیق به آداب، نگرش ها، باورها و ارزش های دینی مردم توجه داشته باشیم و این موارد در برنامه‌ریزی‌های فرهنگ عمومی باید بسیار برجسته باشد.

همتی مردم را پایه اصلی فرهنگ عمومی جامعه دانست و بیان داشت: اگر جامعه‌ای از فرهنگ عمومی قوی برخوردار باشد، دیگر بخش‌ها نیز به درستی کار خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مصداق بارز فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که موجب پیشگیری از این بیماری خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مردم توصیه‌های بهداشتی را به عنوان فرهنگ عمومی جامعه رعایت کنند تا با کمک خداوند متعال و با تکیه بر این فرهنگ، ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول