اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انعقاد قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج بدون اطلاع مرکز پژوهش‌‎های شورای شهر

عضو شورای شهر کرج گفت: قراردادهای مطالعاتی پژوهشی در شهرداری بدون اطلاع مرکز پژوهش های شورای شهر منعقد و پرداخت می شود.

انعقاد قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج بدون اطلاع مرکز پژوهش‌‎های شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، سارا دشتگرد، عضو شورای اسلامی شهر کرج، گفت: متاسفانه قراردادهای پژوهشی شهرداری بدون اطلاع مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر منعقد می شود و رویه کنونی تعاملی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: قراردادهایی تحت عنوان طرح‌های مطالعاتی با مبالغ بالا در شهرداری منعقد می‌شود که شورای پژوهشی اطلاعی از آنها ندارد چنانچه این پروژه‌ها در حوزه مطالعاتی است بر اساس لایحه یکپارچه سازی مطالعات باید در شورای پژوهشی در مورد آنها تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج بایستی تمامی قراردادهای پژوهشی خود را جهت بررسی و تصویب به مرکز پژوهش های شورای شهر ارائه دهد، تصریح کرد: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه و پایدار شهر چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در تمام زمینه‌ها دانست.

این عضو شورا با بیان اینکه حوزه پژوهش با بررسی معضلات و چالش‌های فرا روی مدیریت شهری و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات، نقش مهمی در برطرف کردن معضلات شهری، اجتماعی و فرهنگی شهر دارد، افزود: ثمرات فعالیت‌های پژوهشی که در حوزه مدیریت شهری انجام می‌شود، در اجرا متجلی می‌شود.

دشتگرد یادآور شد: ما پژوهش‌ها را برای کاهش هزینه‌ا و ارتقای کیفیت انجام می‌دهیم، در واقع هدف ما بهبود سیستم است زیرا وقتی شناخت بیشتر باشد و اقتضائات و ضرورت ها به خوبی شناسایی گردد، قدم‌های محکم تری برداشته می‌شود. همه مدیران شهری باید بر این  باور باشند که در موضوعات مهم شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان باید تحقیق و پژوهش در اولویت امور باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول