اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اهدای 2000 ماسک توسط خیر گنبدی به بیمارستان‌های گنبدکاووس

نیکوکار گنبدی با اهدای 2 هزار ماسک سه لایه استاندارد به بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی به کمک پرستاران و کادر درمان شتافت.

اهدای 2000 ماسک توسط خیر گنبدی به بیمارستان‌های گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، خیرین و نیکوکاران گنبدکاووس همواره در طی سال‌های متمادی به واسطه کمک‌های مادی و معنوی بسیار خود به نیازمندان، محرومان و مردم این شهرستان به ویژه در مواقع حساس و تاریخی از جمله سیل و بیماری کرونا زبانزد خاص و عام بوده‌اند.

ساخت ده‌ها مدرسه، خانه بهداشت، بیمارستان و مرکز درمانی، تهیه اقلام زندگانی و جهیزیه، اقلام تحصیلی، ست امانات پزشکی و بسیاری از موارد دیگر تنها بخشی از کمک‌های خیرین و نیکوکاران گنبدکاووس بوده است.

اما در روزهای اخیر کشورمان درگیر بیماری مهلک و آزاردهنده‌ای به نام کروناست که برای مقابله و کنترل این بیماری و از همه مهمتر پیامدهای اقتصادی، بهداشتی و خطرات جانی آن نیازمند همراهی و همیاری همه آحاد مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران هستیم.

به همین منظور «حاج حسین بابایی» نیکوکار گنبدی با خرید 2 هزار ماسک سه لایه استاندارد و اهدای آن به بیمارستان‌های پیامبر اعظم (ص) و شهید مطهری (ره) گنبدکاووس در راستای کمک به کادر درمان و تامین بخشی از نیازهای بهداشتی آنان گام برداشت.

این اقلام توسط مدیران عامل موسسات مهرآفرینان جوان و آوای جوانان فردا و کارشناس فرهنگی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس از سوی نیکوکار گنبدی به روسای بیمارستان‌های گنبدکاووس اهدا شد.

گفتنی است حسین بابایی در پیک نخست شیوع بیماری کرونا در استان گلستان نیز ضمن کمک‌های ۱۰۰ میلیونی به بیمارستان‌های استان، اقدام به طبخ بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن میان کارگران و خانواده افراد بیکار شده بر اثر کرونا کرده بود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول