اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تجهیز 50 میلیارد ریالی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) توسط نیکوکار جوان گنبدی

«مهدی چوپانی» نیکوکار و خیر جوان گنبدی در اقدامی پسندیده با خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش 50 میلیارد ریالی به کمک بیماران کرونایی شتافت.

تجهیز 50 میلیارد ریالی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) توسط نیکوکار جوان گنبدی

/به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جوان نیکوکار گنبدی در اقدامی پسندیده و در ادامه اقدامات نیک خود، اقدام به تهیه اقلام و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرد تا در این مسیر نیز بار دیگر توشه‌ای برای آخرت خود اندوخته کند. اقدامی که با توجه به حجم وسیع ارزش ریالی آن می‌توان آن را از جمله کمک‌های بزرگ و نادر خیریه در حوزه اهدای تجهیزات بیمارستانی در منطقه به شمار آورد.

* کمک 20 میلیاردی نیکوکاران به بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس در این آئین با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز خیرین و نیکوکاران بالغ بر 20 میلیارد تومان به این بیمارستان کمک کرده‌اند، اظهار کرد: این کمک‌ها در قالب تجهیز بیمارستان و اهدای اقلام بهداشتی از جمله ماسک، گان و ... بوده است.

فرید عابدی از کمک 55 میلیارد ریالی نیکوکار جوان گنبدی با هدف کاهش آسیب‌ها و تلفات ناشی از کرونا و سایر بیماری‌ها در این بیمارستان خبر داد و گفت: «مهدی چوپانی» تنها با یک تماس و با اطلاع از وضعیت نیازمندی بیمارستان به این تجهیزات اقدام به تهیه آنها کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این اقلام با تلاش‌های بسیار زیاد از خارج از کشور تهیه شده است، خاطرنشان کرد: از بابت داشتن خیرینی این چنین نیک‌اندیش، جوان و با اراده بر خود می‌بالیم و امیدواریم بر تعداد این عزیزان افزوده شود.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در توضیحات مربوط به تجهیزات اهدایی، تصریح کرد: تعداد 20 عدد پمپ سرم، دستگاه برانک اسکوپ، دستگاه غربالگری سرطان و دستگاه‌های مرتبط با تصویربرداری داخلی از جمله تجهیزات اهدا شده توسط نیکوکار جوان گنبدی به این بیمارستان است.

بخشی از توضیحات «فرید عابدی» در این باره را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

* تزریق انگیزه به کادر درمان توسط نیکوکاران/ افزایش استهلاک تجهیزات بیمارستانی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز در این آئین با اشاره به اینکه بیماری کرونا در ماه‌های اخیر کادر درمان را با تحلیل انرژی رو به رو کرده است، ادامه داد: این گونه کمک‌های انرژی بخش که نشان از توجه مردم و نیکوکاران به جامعه پزشکی و سلامت مردم است موجب افزایش روحیه و توان ما می‌شود.

فرهاد بدیعی با بیان اینکه معلوم نیست که پایان کرونا چه زمانی خواهد بود، افزود: بنده از ابتدای اسفند شاهد مجاهدت کادر درمان که بعضی از آنها نیز درگیر این بیماری شدند هستم و قدردان و شرمنده تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان خواهم بود.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های ما برای کار در شرایط عمومی و نرمال ساخته شده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بیمارستان‌های ما به ویژه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس بالغ بر پنج ماه است که بیش از ظرفیت 100 درصدی خود مشغول فعالیت و ارائه خدمات است که منجر به استهلاک تجهیزات و ایجاد چالش در مسیر ارائه خدمات ما به مردم می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر خیرین و نیکوکاران گنبدی در کمک‌های خود اعم از تجهیزات حفاظت فردی و چه تجهیزات و امکانات درمانی سنگ تمام گذاشتند، اضافه کرد: زبان بنده قاصر از تشکر در برابر این حجم از مهربانی است.

بدیعی با بیان اینکه این تجهیزات نیازمند نیروهای متخصص و کارکشته برای بهره‌وری است، تصریح کرد: تشکر نخست ما از شما کادر درمان خواهد بود که زحمت راه‌اندازی و بهره‌برداری از این تجهیزات بر عهده شماست و تشکر دوم ما از افرادی همچون دکتر عابدی است که با ارتباط بسیار خوب با خیرین و نیکوکاران زمینه کمک را فراهم  و خودشان شبانه‌روزی در بیمارستان در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول