اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعامل 3 هیأت برای رونق ورزش قم

روسای سه هیأت ورزشی دوومیدانی، ورزش سه‌گانه و دوچرخه‌سواری به منظور توسعه و گسترش رشته‌های خود و پیشرفت ورزش قم با یکدیگر تعامل می‌کنند.

تعامل 3 هیأت برای رونق ورزش قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استان قم در حال حاضر 48 هیأت ورزشی دارد که اکثر آنها در هر دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی فعالیت می‌کنند و به توسعه ابعاد همگانی، قهرمانی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی ورزش قم می‌پردازند، هیات‌هایی که در طول سال افتخارات زیادی برای ورزش قم کسب می‌کنند.

در این بین سه هیأت ورزشی دوومیدانی، سه‌گانه و دوچرخه‌سواری ارتباط نزدیک‌تری با یکدیگر دارند، زیرا رشته‌ای همچون سه‌گانه از دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و شنا تشکیل شده و به همین منظور جلسه هماهنگی بین مسوولان سه هیأت یعنی محمدکاظم حججی رئیس هیأت سه‌گانه، مصطفی امینی رئیس هیأت دوچرخه‌سواری و علی رضایی رئیس هیأت دوومیدانی برگزار شد.

این جلسه به منظور هماهنگی و تفاهم در خصوص برگزاری تمرینات ورزشکاران و ایاب و ذهاب آنها به مجموعه ورزشی بزرگ یادگار امام (ره) شکل گرفت و مقرر شد با هدف همکاری در خصوص انجام فعالیت‌های همگانی و برگزاری مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان، تعامل بیشتری بین سه هیأت صورت بگیرد.

در این جلسه علاوه بر روسای هیات‌ها، خانم‌ها فخار نایب‌رئیس هیأت دوومیدانی، مرادی نایب‌رئیس هیأت دوچرخه‌سواری و اسدی نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه نیز حضور داشتند و طرفین راجع به توسعه این سه رشته در رده‌های سنی مختلف بخش بانوان نیز گفت‌وگو کردند.

این در حالی است که هم اکنون هر گونه فعالیت حرفه‌‌ای همانند برگزاری رقابت‌های لیگ، مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم‌های ملی در هر سه رشته تعطیل است و هیات دوچرخه‌سواری در قم اقدام به برگزاری نخستین دوره پیکارهای پمپ ترک کرد و هیات دوومیدانی نیز انتخابی استان برای شناخت نفرات برتر به منظور اعزام به مسابقات جایزه بزرگ ایران را برگزار کرد، اما هیات سه‌گانه هنوز در سال جاری مسابقه‌ای برگزار نکرده است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول