اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی از پنجم مرداد ماه جاری خبر داد.

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از پنجم مرداد ماه تا 2 شهریور ماه خبر داد.

سجادی ضمن برشمردن مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله امکان تحصیل برای همه افراد جامعه در هر نقطه ای از کشور – تسهیلات بسیار خوب جهت شهریه دانشجو- عدم اجبار به شرکت در کلاسهای نظری – مهمترین مزیت دانشگاه را در شرایط کنونی کشور ( کرونا ) برگزاری کلاسها و آزمونهای این دانشگاه به صورت مجازی بیان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاسها و آزمون‌های خود به صورت مجازی پیشرو در کشور است.

وی گفت: این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت سلامتی همه اقشار جامعه اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در بازه زمانی فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول