اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محدودیت‌های آرامستان شهرکرد ادامه دارد/ تقدیر مدیر آرامستان از همراهی مردم

رئیس سازمان آرامستان شهرکرد گفت: ورود شهروندان به آرامستان بهشت رحمت همچنان ممنوع، و هم اکنون فقط پذیرش متوفی جدید، به همراه بستگان درجه یک آن هم با تعداد حداکثر ١۵ نفر صورت می‌پذیرد.

محدودیت‌های آرامستان شهرکرد ادامه دارد/ تقدیر مدیر آرامستان از همراهی مردم

سید اکبر نوربخش رضائی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، از روز یکشنبه ٢٢ تیرماه، ورود شهروندان به آرامستان بهشت رحمت ممنوع شد و هم اکنون فقط پذیرش متوفی جدید، به همراه بستگان درجه یک آن هم با تعداد حداکثر ١۵ نفر صورت می‌پذیرد.
 
رئیس سازمان آرامستان شهرکرد، افزود: علی‌رغم توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر عدم حضور شهروندان در محیط‌های شلوغ و تاکید برعدم حضور در آئین خاکسپاری و زیارت اهل قبور، در هفته‌های گذشته بویژه روزهای پنجشنبه و جمعه که با ترافیک زیادی در مسیرهای ورودی آرامستان‎ها و حضور گسترده مردم به ویژه در آرامستان بهشت رحمت مواجه بودیم، بر اساس تصمیم‎گیری صورت گرفته و تعطیلی آرامستان‎ بهشت رحمت، خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد همراهی مردم ‎و عدم ‎حضور آنها ‎بوده‌ایم.  
 
نوربخش‎رضائی ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان متوفیان، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود، برای حفظ سلامت خود و سایرین تنها بستگان درجه یک با متوفی جدید آن هم حداکثر ١۵ نفر با رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش وارد آرامستان‎ها شوند.

قابل ذکر است، هم اکنون یک دستگاه آمبولانس ویژه برای متوفیان فوت شده در اثر ابتلاء به کرونا اختصاص داده شده که مستمر ضدعفونی می‌شود، همچنین غسالخانه دیگری به صورت ایزوله شده برای تغسیل متوفی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده توسط کادر ویژه ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول