اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مراسم تدفین «استاد حسن‌پور» به صورت خصوصی برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از تعهد اجتماعی خانواده زنده‌یاد رحمت‌الله حسن‌پور شاعر بومی مازندران تقدیر کرد و گفت: مراسم تشییع، تدفین و مراسم ویژه ایشان به صورت خصوصی و با حضور اقوام درجه اول برگزار می‌شود.

مراسم تدفین «استاد حسن‌پور» به صورت خصوصی برگزار می‌شود

مهدی یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تسلیت درگذشت زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور از شاعران و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهدای زیراب‌سوادکوه با خانواده مرحوم استاد حسن‌پور دیدار کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: حامل تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرماندار سوادکوه برای خانواده استاد حسن‌پور هم بودیم.

وی با اشاره به شخصیت برجسته فرهنگی و اجتماعی استاد رحمت‌الله حسن‌پور و احتمال حضور گسترده علاقمندان، شاهد تعهد اجتماعی خانواده ایشان بودیم که مراسم تشییع، تدفین و مراسم ویژه ایشان به صورت خصوصی و با حضور اقوام درجه اول برگزار می‌شود که این نوع نگاه خانواده ایشان مانند بسیاری از خانواده‌های متعهد و فرهنگ‌مدار قابل ستایش است.

یزدانی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی توسط خانواده استاد حسن‌پور اجرایی می‌شود، گفت: با مساعد‌شدن شرایط و خروج از شرایط موجود کرونایی، مراسم‌ درخور شخصیت استاد رحمت‌الله حسن‌پور توسط خانواده ایشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش فارس، رحمت‌الله حسن‌پور نویسنده، شاعر اشعار پارسی با نام هنری «تنها سوادکوهی» پیشکسوت تبری‌سرا و دارنده ۲ مجموعه شعری با نام‌های «با تو‌بودن» و «جان‌مار» و ده‌ها مقاله و استاد دانشگاه روز گذشته به دلیل بیماری کرونا، دار فانی را وداع کرد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول