اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلمب واحد فروش البسه قاچاق در شمال پایتخت + عکس

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک واحد صنفی عرضه پوشاک و البسه قاچاق در شمال پایتخت خبر داد.

پلمب واحد فروش البسه قاچاق در شمال پایتخت + عکس

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت  در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص پلمب  یک واحد صنفی پوشاک عرضه کننده البسه قاچاق اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر عرضه و دپو البسه قاچاق در واحد صنفی فروش پوشاک در منطقه شمال تهران موضوع در دستور کار عوامل عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوا قرار گرفت.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: روز گذشته مأموران به همحل اعزام شده و پس از ارائه مدارک هویتی و حکم ماموریت و تفهیم موضوع به متصدی واحد اقدام به بازدید از واحد فوق کردند.

وی گفت: در این بازدید حدود۱۸۰ ثوب انواع البسه غیر مجاز در ویترین واحد صنفی مشاهده شد که ضمن هماهنگی قضایی مجوز بازرسی از انبار هم اخذ شد.

سرهنگ مرادی اعلام کرد: انبار در واحد زیرزمین مغازه  قرار داشت که  از طریق آسانسور قابل دسترس بود  لیکن متصدی اصرار داشت که انبار در طبقه بالای مغازه با آسانسور قابل دسترس است که فقط چند جفت کفش مشاهده شد.

 

سرهنگ مرادی با اعلام این مطلب که فروشنده اسانسور زیرزمین را غیر فعال کرده بود تا ماموران به محل دسترسی نداشته باشند گفت: با هوشیاری و ذکاوت عوامل و با ایجاد شعاع نور از لای کفی آسانسور درب کوچکی مشاهده شد که ظن عوامل را در پی داشت.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد :در همین رابطه  با شجاعت رییس عملیات و ایجاد هماهنگی قضایی ضمن تماس با آتش نشانی و حضور عوامل آنها نسبت به بازگشایی قفل اقدام و عوامل به انبار دسترسی پیدا کردند.

سرهنگ مرادی اعلام کرد: از انبار اعلامی بیش از ۱۲۳۰ ثوب البسه مظنون به قاچاق کشف و واحد فوق برابر دستور قضایی تا تعیین تکلیف اقلام مکشوفه پلمب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول