اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در زرندیه راه‌اندازی می‌شود

فرماندار زرندیه از راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در زرندیه راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، هادی فدایی صبح امروز در دومین نشست اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی افزود: فرهنگ‌ کتابخوانی یکی از اصول مبنایی رشد و پیشرفت و توسعه فکری انسان‌هاست، ما اگر فکر خودمان را به شکل بنیادی تحکیم کنیم، می‌توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه خود و جامعه امیدوار باشیم.

 

 

 فرهنگ‌ کتابخوانی یکی از اصول مبنایی رشد و پیشرفت و توسعه فکری انسان‌هاست

فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: ما انسان‌ها معمولا نادانسته‌های خود را درکتاب‌ها می‌یابیم و این کتاب است که موجب تکمیل اطلاعات ما است.

 فدایی از همه مدیران شهرستان خواست که با تعامل و همدلی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی قدم بردارند.

 دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه هم در این نشست گفت: تامین منابع کتابخانه‌ها می‌بایست بر اساس نیازسنجی از اعضاء کتابخانه‌های عمومی و مخاطبین آن صورت گیرد که اگر غیر ازاین باشد هیچ بازخوردی نداشته و فقط موجب پر کردن قفسه‌های کتابخانه‌ها خواهد شد.

 

 بهره‌گیری از ظرفیت شهرک‌های صنعتی برای تامین و خریداری منابع جدید و به روز   یکی از بهترین راهکارهای جذب و تکمیل منابع کتابخانه‌ها است

احمد جوانمرد بهره‌گیری از ظرفیت شهرک‌های صنعتی برای تامین و خریداری منابع جدید و به روز را یکی از بهترین راهکارهای جذب و تکمیل منابع کتابخانه‌ها دانست. 

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه در ادامه استفاده از فضای مجازی در ارائه خدمات کتابخانه‌ای از جمله ارائه کتاب‌های دیجیتال، کتاب‌های شنیداری و ... در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها بهترین را خدمات رسانی در شرایط ویژه کنونی که جامعه درگیر مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد دانست.
راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز، دعوت از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و پرداخت به موقع نیم درصد شهرداری‌ها از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول