اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دستور پیگیری سلطانی‌فر برای حل مشکلات سخت افزاری تنیس

رییس فدراسیون تنیس عصر امروز با هدف حل برخی از چالش های این رشته ورزشی از جمله مشکلات سخت افزاری تنیس با مسعودسلطانی فر وزیر وررش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستور پیگیری سلطانی‌فر برای حل مشکلات سخت افزاری تنیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی در ارتباط با این دیدار تصریح کرد : برای دومین بار طی یک ماه گذشته برای حل مشکلات تنیس کشور که مهمترین آن عدم برخورداری از زمین‌های اختصاصی این رشته است، با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم که شایسته است از توجه سلطانی‌فر به این رشته ورزشی تشکر کنم.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارائه دادم و سلطانی‌فر در گفت‌وگوی تلفنی با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دستورات و راهنمایی‌های لازم را به منظور حل مشکلات سخت افزاری تنیس ارائه داد.

داود عزیزی اظهار داشت: برخورداری از چند زمین تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات تنیس را بویژه بعد از سپری شدن دوران کرونا حل کند، که امیدوارم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول