اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

انصارالله: ما و ایران در یک محور واحد و جنگ علیه آمریکا و اسرائیل قرار داریم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد این جنبش با ایران در یک محور واحد و جنگ نامحدود علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قرار دارد.

انصارالله: ما و ایران در یک محور واحد و جنگ علیه آمریکا و اسرائیل قرار داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه انصارالله یک جنبش مقاومتی است، تأکید کرد که «مقاومت یک محور واحد در برابر هیمنه آمریکاست».

البخیتی در مصاحبه با «رادیو اسپوتنیک» در واکنش به ایجاد مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای ماهان در آسمان سوریه تصریح کرد که «ماهیت پاسخگویی انصارالله به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای غیرنظامی ایران در زمان مناسب خود تعیین می‌شود اما در عین حال پاسخ انصارالله جایگزین پاسخ ایران نخواهد بود».

وی افزود که دفتر سیاسی انصارالله نیز در بیانیه‌ای بر ایستادگی ملت یمن در کنار آزادگان اما در برابر سرکشی آمریکا تأکید کرد.

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، البخیتی همچنین تأکید کرد که انصارالله به عنوان جنبش مقاومت، در یک محور واحد علیه هیمنه آمریکا قرار دارد.

او تأکید کرد که «انصارالله و ایران در یک محور واحد در جنگ نامحدود علیه آمریکا و اسرائیل در منطقه قرار دارند».

دو جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای ایران در آسمان سوریه، باعث فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه بیروت شدند که طی آن تعدادی از مسافران جراحت‌هایی برداشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول