اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نوروزی: هدفم دیده شدن رشته‌های کم سر و صدا است/ حواشی در انتخابات طبیعی است

قهرمان تنیس روی میز گفت: هدفم از نامزدی در کمیسیون ورزشکاران دیده شدن رشته‌های کم سر و صدا است.

نوروزی: هدفم دیده شدن رشته‌های کم سر و صدا است/ حواشی در انتخابات طبیعی است

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران و نامزد شدنش برای پست نایب رئیسی اظهار داشت: هدفم از نامزد شدن این بود که رشته‌هایی که مانند تنیس روی میز که در جمع  رشته های پر سر و صدا و مدال آور حضور ندارند، در این موقعیت دیده شوند.

وی ادامه داد: شاید اگر به جای انتخاب، انتصاب بود به رشته هایی مانند تنیس روی میز، اسکی، دوومیدانی و ... فرصت داده نمی‌شد. ثبت نام کردم که بگویم این رشته‌ها هم وجود دارند و می‌توانند صاحب کرسی شوند. در حال حاضر هم من به همراه مجتبی عابدینی، ملی پوش شمشیربازی حضور داریم.

وی در مورد برنامه هایش گفت: در چند جلسه‌ای که بودم، خیلی ایده و طرح داشتم، اما چندان عملی نشد و با توجه به اینکه خیلی از ورزشکاران در اردو و مسابقه بودند، نتوانستیم جلسات زیادی را برگزار کنیم و کارها را پیش ببریم. در هر صورت اگر انتخاب شوم، در راستای آیین نامه و دستورالعمل‌ها کارها را پیگیری جدی خواهم کرد.

المپین تنیس روی میز در مورد حواشی رخ داده قبل از انتخابات عنوان کرد: به هرحال در هر انتخاباتی مسائلی به وجود می‌آید، اما به نظرم مشکل خاصی نیست و هر کسی انتخاب شد باید پیگیر مسائل و مشکلات ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول