اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از فردا

نقل و انتقالات اضطراری و برون استانی فرهنگیان از فردا آغاز می‌شود.

آغاز نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از فردا

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جدول زمان‌بندی نقل و انتقالات اضطراری و برون استانی فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره 710.3 مورخ 99.01.20 جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی 1400-1399، خواهشمند است در خصوص ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس (profile.medu.ir ) اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

در ضمن فرایند نقل و انتقال اضطراری طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تأیید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس (hrm.medu.ir)، صرفاً به صورت موقت انجام خواهد گرفت. 

لازم به ذکر است در صورت ضرورت ادارات کل آموزش و پرورش قبل از شروع ثبت نام متقاضیان، در بخش ایجاد دوره نسبت به غیرفعال نمودن مناطق دارای مازاد نیرو اقدام لازم را معمول دارند.

شرط انتقال موقت، دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در مناطق آموزش و پرورش تا تاریخ 1399.06.31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی است.

تصمیم‌گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان‌­ها تفویض می­‌شود، لذا شایسته است پس از تهیه دستورالعمل و تنظیم جدول زمان‌بندی در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (99.05.07 لغایت 99.05.30) نسبت به تعریف دوره انتقال در سامانه مربوطه اعم از تعیین شرایط متقاضیان، مناطق مجاز، تعداد اولویت قابل انتخاب توسط متقاضی و ...  اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول