اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اولیایی: وزارت ورزش مهر و امضای جباری و پروین را زیر عملکردش می‌خواهد

مدیر اسبق فوتبال ایران گفت: آقایان قصد مشورت گرفتن را از پیشکسوتان سرخابی را ندارند بلکه قصد توجیه عملکرد خودشان را دارند تا مهر و امضای پروین و جباری را زیر عملکردشان بخورد.

اولیایی: وزارت ورزش مهر و امضای جباری و پروین را زیر عملکردش می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم اولیایی در خصوص سوء استفاده سیاسیون از ورزشی‌ها اظهار داشت: سادگی و صداقت  فوتبالیست‌ها باعث می‌شود عوامل سیاسی از آنها سوء استفاده کنند. پیشکسوتان و قدیمی‌های ورزش ما باید دقت کنند که جناح‌های سیاسی از این برندهای ورزشی به نفع خودشان سوء استفاده نکنند.

وی افزود: پیشکسوتان پرسپولیس یک شرکت به نام پیشکسوتان کهن پرسپولیس با مدیریت علی پروین دارند استقلال نیز این شرکت را دارد. پروین در دیدار با سلطانی‌فر این مطلب را بازگو کرد که بهتر است اگر می‌خواهید با پیشکسوتان مشاوره بگیرید از شرکت پیشکسوتان مشاوره بگیرید.

اولیایی در مورد اینکه در بحث مدیریت ورزشی باید از مدیران ورزش مشاوره گرفت، عنوان کرد : سیاسیون سعی نمی‌کنند با خرد جمعی ارتباط داشته باشند بلکه قصدشان دیدار با دو پیشکسوت پرسپولیس و استقلال بوده است. پروین و جباری دو سلطان فوتبال پرسپولیس و استقلال و محبوب مردم و هواداران هستند. ولی وقتی حرف از مدیریت در ورزش پیش می‌آید کسوت در حوزه مدیریت را باید پیش‌بینی کنیم اگر در حوزه مدیریت مشورت بگیرید بهتر است، مدیران نیز در این جلسه نیز حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ولی اینجا مشخص می‌شود آقایان قصد مشورت گرفتن از پیشکسوتان سرخابی را ندارند بلکه قصد توجیه عملکرد خودشان را دارند تا مهر و امضای پروین و جباری را زیر عملکردشان بخورد.

مدیرعامل اسبق استقلال، با اشاره به اینکه ما مدیون هواداران و دوست‌داران فوتبال هستیم، تأکید کرد: خصلت این پهلوانان باعث می‌شود به جواب ملاقات وزیر ورزش لبیک بگویند و پس از آن خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها خبر را با بهره سیاسی انتشار می‌دهند و اینجاست که هوادار از این مسائل اذیت می‌شود و بعد از این هم باید اظهارنظر جمعی و کارشناسی باشد. هوادار مهره ثابت ورزش حرفه‌ای است و این هواداران مانند سنگ ته رودخانه و بقیه آب گذرا هستند. باید برای جلوگیری از اذیت و آزار هوادار، اظهارنظرهای خود را سنجیده و با دقت بیشتری بیان کنیم.

اولیایی که گفت‌وگویی با رادیو جوان داشت، خاطرنشان کرد: برندهای بین‌المللی در تاریخ فوتبال دنیا هستند که همیشه نیز ماندگار بوده‌اند، چون آنها فضای دوستی را بین هوادار و مدیران ایجاد کرده‌اند. این بزرگان و پیشکسوتان باید اظهارنظرهای خود را از طریق تشکیلات، خرد جمعی، منافع جامعه و هوادار باید در این اظهارنظرها لحاظ داده شود تا همچنان محبوب باقی بمانند. من به تمام پیشکسوتان توصیه می‌کنم برای حفظ حریم خودشان با دقت بیشتری اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول