اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ارسال تجهیزات برای ملی پوشان شانس مدال طلا در پارالمپیک

معاون ورزش قهرمانی و همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ملی‌پوشانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک را دارند از نظر وسایل ورزشی مورد حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرند.

ارسال تجهیزات برای ملی پوشان شانس مدال طلا در پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس محمدرضا گلشنی در خصوص درباره حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد توکیو ۲۰۲۰ و مجوزهای صادر شده از سوی ستاد عالی پیشگیری از بیماری کرونا، ورزشکاران رشته های انفرادی که شانس کسب مدال طلا هستند به صورت غیر متمرکز در استان های خود تمرینات شان را زیر نظر کادر فنی تیم های ملی پیگیری می‌کنند که نتایج فعالیت آنها به صورت هفتگی مورد ارزیابی قرار می گیرد.به منظور تجهیز ورزشکاران، مقرر گردید بر اساس مصوبات ستاد بازی های پارالمپیک۲۰۲۰، ملی پوشانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک را دارند از نظر وسایل ورزشی مورد حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار گیرند.

 وی ادامه داد:  بر همین اساس تجهیزات نیاز ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی، حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی، سیدحامد صلحی پور و روح اله رستمی ملی پوشان پارا وزنه برداری بررسی شده و برای آنها ارسال خواهد شد.

 گلشنی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: درباره حمایت دیگر ورزشکارانی که شانس کسب مدال نقره و برنز هستند، منتظر تصمیم و پاسخ کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا اقدامات لازم را بر اساس مصوبات اتخاذ کنیم. ورزشکاران به صورت غیر متمرکز در حال تمرین می باشند و کلیه موارد تحت نظارت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول