اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اصلاح شبکه برق برخی از مناطق گچساران با اعتبار 72 میلیاردی

رئیس اداره برق گچساران گفت: در سه ماهه ابتدای سالجاری مبلغ 72 میلیارد ریال برای اصلاح و بهنیه شبکه برق برخی از مناطق گچساران هزینه شد.

اصلاح شبکه برق برخی از مناطق گچساران با اعتبار 72 میلیاردی

علی روانگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سالجاری  مبلغ 72 میلیارد ریال  برای اصلاح  و بهنیه شبکه برق برخی از مناطق گچساران هزینه شد.

 وی با بیان اینکه این میزان هزینه از درآمد داخلی  تامین شده است، گفت: امسال تاکنون شبکه برق مناطقی از جمله منازل سپاه، مجتمع آفتابگردان و کارکنان جنوبی اصلاح و بهینه شده است.

 رئیس اداره برق گچساران با اشاره به افزایش میزان مصرف برق در این شهرستان عنوان کرد:  با فرا رسیدن  زود هنگام فصل گرما میزان مصرف برق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش داشته است.

روانگرد با بیان اینکه  شهرستان گچساران شهری گرمسیری است و هوای این شهر  با شروع فصل تابستان گرمتر می‌شود، گفت: رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان در ساعت پرمصرف می‌توانند از قطعی برق جلوگیری نماید.

رئیس اداره برق گچساران عنوان کرد: علت اصلی افزایش مصرف استفاده از سیستم های سرمایشی در منازل و ادارات است که موجب شده پیک مصرفی افزایش داشته باشد.

 وی از ادارات شهرستان به منظور رعایت مصرف برق  در ساعات پیک مصرف برق  تقدیر و تشکر کرد.

 روانگرد همچنین خواستار کاهش ساعات ادارات شهرستان به منظور صرفه جویی و جلوگیری از خاموشی برق شد.

وی با بیان اینکه  بیش از 46 هزار مشترک برق در سطح شهر و روستاهای این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد:اکنون 90 درصد مشترکان برق در این شهرستان در بخش خانگی و 10 درصد در بخش صنعتی است.

 رئیس اداره برق گچساران خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه‌سازی، بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده، روشنایی معابر و توسعه و احداث در برنامه کاری اداره برق این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/82031

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول