اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید

پلیس فدرال آمریکا نسبت به موفقیت دور جدیدی از حملات موسوم به دی او اس بر علیه سازمان ها و ارگان های مختلف در این کشور اظهار نگرانی کرده است.

نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، اف بی آی با صدور بیانیه ای در مورد شناسایی پروتکل های شبکه ای جدیدی هشدار داده که سوءاستفاده از آنها برای اجرای طیف گسترده ای از حملات دی او اس آغاز شده است.

اف بی آی فهرستی از پروتکل های شبکه ای و اپلیکیشن های تحت وب که برای اجرای حملات دی او اس مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند را منتشر کرده است.

 

از جمله این پروتکل ها می توان به پروتکل CoAP (Constrained Application Protocol)، خدمات تحت وب WS-DD (Web Services Dynamic Discovery)،  ARMS (Apple Remote Management Service)و نیز نرم افزار اتوماسیون تحت وب جنکینز اشاره کرد که همگی آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند و بیم آن می رود این حملات برای هزاران نفر از کاربران مشکل آفرین شود.

اف بی آی تصریح کرده که سه پروتکل و سرویس تحت وب اولی مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند، هر چند پلیس فدرال آمریکا در مورد ماهیت این سوءاستفاده و میزان خسارات وارده از این طریق اطلاع رسانی نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول