اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رهایی بعثت از ناکامی در «آزادی»/ تلاش می‌کنیم در لیگ دسته دو باقی بمانیم

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به پیروزی این تیم در مقابل سردار بوکان در قالب هفته 23 رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، گفت: تلاش می‌کنیم در بازی‌های پیش‌رو با کسب حداکثر امتیاز، در لیگ دسته دو باقی بمانیم.

رهایی بعثت از ناکامی در «آزادی»/ تلاش می‌کنیم در لیگ دسته دو باقی بمانیم

کیومرث لرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم بعثت کرمانشاه در قالب هفته 23 رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور میزبان سردار بوکان بود و با تک گل ایوب سبحانی در مقابل این تیم به برتری دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در شرایط قرمز، در این مدت تمرینات منسجمی نداشتیم، اما به خواست خدا توانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه یادآور شد: بازیکنان ما برای کسب موفقیت و بقا در لیگ با تمام توان خود به صورت مستمر تمرین و تلاش می‌کنند و با تکیه بر همین تلاش امیدواریم در بازی‌های پیش‌رو حداکثر امتیاز را کسب کرده و در لیگ دسته دو باقی بمانیم.

وی یادآور شد: پس از مدت‌ها برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی کرمانشاه در مقابل حریفان خود به میدان رفتیم و در این بازی بازیکنان ما نمایش خوبی از خود ارائه دادند و شاهد یک بازی خوب بوده و ایوب سبحانی نیز توانست در همان دقایق نخست به گل برتری دست پیدا کنیم.

لرستانی در خصوص سه هفته پایانی لیگ دسته دو، تصریح کرد: برای بقا در لیگ در هر سه بازی پیش‌رو با هدف کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت البته رسیدن به این هدف نیازمند غیرت و همت بازیکنان تیم است.

وی گفت: در حال حاضر سه بازی دیگر از لیگ باقی‌مانده است، ما در یک بازی میزبان و در دو بازی میهمان خواهیم بود، در قالب هفته ۲۴ در گرمای طاقت فرسای بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این شهر خواهیم رفت، در هفته ۲۵ میزبان شهدای زرکان کرج بوده و در هفته پایانی به ماهشهر سفر کرده و در مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کنیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت بالای جدول و نزدیکی بسیار زیاد امتیاز تیم‌های رده هفت تا ۱۴، در صورت کسب ۲ پیروزی امید بسیار زیادی به بقا در لیگ خواهیم داشت و این هدف دور از دسترس نیست و بازیکنان، کادر و مسئولین تیم برای کسب آن همدل شده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول