اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شرایط خطرناک کرونا در تهران/قبل از آنکه کنترل کرونا از دست برود ستاد اقدام کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه ستاد ملی مقابله با کرونا به شرایط خطرناک تهران ازنظر شیوع بیماری کووید-19 شد.

شرایط خطرناک کرونا در تهران/قبل از آنکه کنترل کرونا از دست برود ستاد اقدام کند

مهدی شریفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد شرایط خطرناکی که در تهران ازنظر میزان مخاطره شیوع کرونا حاکم است گفت: اخبار خوبی در مورد انتشار بیماری در تهران به گوش نمی‌رسد و درصورتی‌که اقدام سریع و اثرگذاری در رابطه با کاهش حضور مردم در مکان‌های عمومی از قبیل مترو و اتوبوس صورت نگیرد ممکن است این کنترل این بیماری خیلی زود از دست مسئولان امر خارج‌شده و به فاجعه‌ای غیرقابل‌جبران تبدیل شود.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم تأکید فرمودند، اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی است و اگر مانعی در مورداجرای این مصوبات در دستگاهی وجود دارد، به نفع سلامتی مردم هرچه سریع‌تر باید رفع شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئله حضور انبوه مردم در مترو و اتوبوس ناشی از نبود زیرساخت‌هایی است که تاکنون فراهم نشده و در شرایط اضطراری فعلی راهکاری مثل لغو طرح ترافیک فوری‌ترین اقدام ممکن است که ستاد مقابله با کرونا در تهران هم بر روی آن اصرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان دست روی دست گذاشت و شاهد به خطر افتادن جان مردم شد ادامه داد: در شرایط فعلی که کرونا تقریباً تمام استان‌های کشور را در حالت هشدار یا قرمز قرار داده نباید تعلل کرد تا زمان از دست برود و برای لغو طرح ترافیک تهران هر چه سریع‌تر تصمیم گرفته شده و اقدام شود چراکه برای کاهش حجم حضور مردم در مکان عمومی مثل مترو و اتوبوس که از نقاط پرخطر انتشار این بیماری خطرناک است، چاره‌ای جز این‌که مسیرهای دیگری برای تردد مردم در پیش بگیریم در حال حاضر وجود ندارد.

شریفیان هشدار داد: اگر اقدام فوری انجام نشود، با ادامه روند فعلی و افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا و فرسایش روحی و جسمی کادر درمانی به‌خصوص در تهران شرایط می‌تواند به وضعیت بسیار خطرناک‌تری منتهی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول