اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

موضوع لواسانات نشان داد قوه قضاییه با هیچ کس تعارف ندارد

یک فعال مدنی با اشاره به اقدام دستگاه قضایی در ورود به موضوعات مربوط به لواسانات گفت: این ورود نشان داد قوه قضاییه با هیچ کس تعارف ندارد.

موضوع لواسانات نشان داد قوه قضاییه با هیچ کس تعارف ندارد

نامداری، یک فعال مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس، در خصوص رویکرد قوه قضاییه در برخورد با متصرفان اراضی ملی با توجه به تشکیل جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور ریاست قوه قضاییه در لواسانات بیان کرد: موضوع تپه سرخه و دیگر موضوعات نشاندهنده آن است که رییس قوه قضاییه در جریان امور هستند و حضور ایشان در منطقه لواسانات  نویدی برای مردم بود که واقعا عدالت وجود دارد.

این فعال مدنی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز حضور نمایندگان مجلس در صحنه باعث شده که قوه قضاییه بداند که قوه مقننه در پشت سر آن است. 

وی ادامه داد: مردم متوجه شدند که عدالت واقعا در حال اجرا شدن است و عدالت را حس کردند. در موضوع لواسانات به خوبی مشخص شد که قوه قضاییه با هیچ کس تعارف ندارد.

نامداری در خصوص لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در زمینه حفظ محیط زیست گفت: اگر در هر منطقه، شهرستان و استانی تیم منتخبی به عنوان نهاد مردمی انتخاب شوند و موضوع را فارغ از دید قضایی نگاه کنند و از جایگاه مردمی موضوعات را حس کنند، ارسال گزارشات آنها برای قوه قضاییه می‌تواند مرجع خوبی در زمینه محیط زیست و اراضی ملی بوده و بازوی قوی برای قوه قضاییه باشد.

این فعال مدنی در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد ساز و کاری در زیرمجموعه معاونت حقوق عامه قوه قضاییه در زمینه اراضی ملی و حفاظت از محیط زیست، بیان کرد: این موضوع می‌تواند از بسیاری از زمین خواری‌ها جلوگیری کند و اگر به صورت مردمی به کار گرفته شود می‌تواند دستاورد‌های خوبی همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول