اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تجربیات پیشکسوتان در مدیریت اجرایی سمنان استفاده شود

معاون توسعه منابع استاندار سمنان، بازنشستگان و پیشکسوتان را سرمایه‌های ارزشمند دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باید از تجربه بازنشستگان در مدیریت دستگاه بهره برد.

تجربیات پیشکسوتان در مدیریت اجرایی سمنان استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان استانداری سمنان اظهار کرد: بازنشستگان، سرمایه‌های کشور و غنی تجربه هستند که ضمن ارتباط و تعامل بیشتر و تکریم این قشر ارزشمند، باید از تجارب آنان برای بهبود وضعیت سیستم مدیریت بهره‌برداری شود. 

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: بازنشستگان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور در دهه‌های گذشته علی‌رغم همه تنگناها نظیر جنگ، دوران بازسازی و تحریم با همدلی و اتحاد و روحیه کار و تلاش توانستند بر مشکلات فائق آیند و مسیر را برای نسل امروز، هموار کنند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ما نیز که اکنون در حال فعالیت هستیم، بتوانیم با همان روحیه جهادی در تحول و اصلاح نظام اداری در جهت کارآمدی بیشتر مؤثر باشیم و بی‌تردید در این راه نیازمند استفاده و به‌کارگیری نظرات و تجربیات پیشکسوتان هستیم.

معاون توسعه منابع استاندار سمنان افزود: پیشنهاد می‌شود بانک اطلاعاتی بازنشستگان مجرب و علاقه‌مند به مشارکت در برنامه‌ها تهیه و از نظرات ایشان در شورای مشورتی کارکنان بهره برد.

منصوری در این نشست با استماع نظرات اعضای کانون و دریافت پیشنهاد‌های آنها، بر لزوم برنامه‌ریزی و توجه در حوزه مسائل رفاهی بازنشستگان تأکید و ضمن برشمردن برخی از برنامه‌ها، پیشنهاد‌هایی را نیز ارائه کرد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول