اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

معیار عملکرد مسئولان خروجی کارها است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: معیار عملکرد مسئولان، خروجی کارهاست و نباید به آمار و ارقام بسنده کرد.

معیار عملکرد مسئولان خروجی کارها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست استانی کمیته همکاری آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه استان ضمن تبریک فرارسیدن دهه اول ذی‌الحجه و اعیاد قربان و غدیر، با تاکید بر اهمیت و عظمت آموزش‌وپرورش از جهت کمی و کیفی و هم‌چنین از حیث دامنه و عمق تأثیرگذاری، اظهار کرد: جمع عظیمی در این دستگاه در حال خدمت هستند و تعداد مخاطبان نیز بسیار بالاست که دانش‌آموزان، مخاطبان مستقیم و خانواده‌ها مخاطبان غیرمستقیم آن هستند.

امام‌جمعه زاهدان ادامه داد: با توجه به سن مخاطبان آموزش‌وپرورش، دامنه تأثیرگذاری این مجموعه بسیار گسترده و ماندگارتر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تاکیدات آیات و روایات، هم بر آموزش و هم پرورش، عنوان داشت: این دو مقوله باید با هم عجین باشند و آموزش تنها بدون پرورش جایگاهی ندارد و بالعکس، اگر تعلیم و تربیت نباشد آموزش هم بی‌فایده خواهد بود.

رئیس شورای راهبردی استان گفت: در حوزه آموزش‌وپرورش کارشناسی‌های زیادی در سطح کشور انجام و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش مورد تصویب قرارگرفته که طبیعتاً این سند باید محور کار باشد و تلاش برای تحقق این سند همواره مورد تأکید رهبر انقلاب است.

عضو هیئت‌علمی جامعه‌المصطفی با اشاره به نقش ویژه حوزه‌های علمیه در تحقق سند تحول بنیادین خواستار همکاری و همیاری بیشتر آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه شد و ضمن تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها، ادامه داد: این جلسه یک سال و نیم بعد از انتصاب بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده که نباید به این‌گونه باشد و باید قدر فرصت‌ها را دانست.

آیت‌الله مصطفی محامی ثبات نیروها را در این مقوله مهم عنوان و تصریح کرد: از تشکیل جلسات تشریفاتی و صرفاً دیدوبازدید خودداری کنیم و با تلاش، حرکت جهادی و برگزاری جلسات تخصصی، کار را پیش ببریم.

رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان پشتیبانی مادی و معنوی برای انجام کارها را مهم دانست و گفت: باید مسئولان نگاهی جدی برای جذب بودجه‌ها و پیش بردن کارها داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: معیار عملکرد مسئولان، خروجی کارهاست و نباید به آمار و ارقام بسنده کرد.

امام‌جمعه زاهدان گفت: ما نباید به نیمه‌پر لیوان بسنده کنیم بلکه باید توجه ویژه‌ای هم به نیمه‌خالی لیوان داشته باشیم و برنامه 5 ساله تعیین‌شده برای استان در حوزه آموزش‌وپرورش هم باید در جلسات بعدی مطرح شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به تنوع قومی و قبیله‌ای در استان، تصریح کرد: در دانشگاه‌های فرهنگیان، مدارس و غیره باید براساس این نوع اقتضائات به فعالیت بپردازیم.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست علی‌رضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد و حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به ارائه گزارشی در این باره پرداخت.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول