اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری مانور جهادی شبکه فشار ضعیف تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در تنکابن

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: در راستای پایدارسازی شبکه، عملیات جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم مسی در منطقه تنکابن انجام شد.

برگزاری مانور جهادی شبکه فشار ضعیف تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کیوان فرح‌زاد امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور جهادی شبکه فشار ضعیف تبدیل سیم به کابل خودنگهدار به طول تقریبی ۳۵۰ متر با همراهی ۲ اکیپ عملیاتی ۵S و ۲ اکیپ مجهز به بالابر، ۸ خودروی عملیاتی و تعداد ۳۲ نفر نیروی عملیاتی در تنکابن با موفقیت برگزار شد.

وی افزود: هدف از اجرای این مانور افزایش تاب‌آوری شبکه و کاهش خاموشی، رضایت‌مندی مشترکان منطقه، اصلاح پروفیل ولتاژ فشار ضعیف، پیشگیری از سرقت هادی‌های شبکه فشار ضعیف، پیشگیری از سرقت انرژی و انشعاب برق غیرمجاز، حفظ پوشش سبز محیط‌زیست، رفع اتصالات سست و نوسانات ناشی از آن در شبکه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تأکید کرد: به علت افزایش دما و افزایش نامتعارف مصارف برق سیستم‌های سرمایشی میزان مصرف برق در منطقه و کشور روند صعودی داشته است که صنعت برق را برای ارائه برق پایدار به همه مشترکان دچار محدودیت کرده است.

وی گفت: به منظور پایداری شبکه سراسری از تمامی مشترکان درخواست می‌شود که تنها با ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری کنند.

انتهای پیام / ۸۶۰۱۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول