اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

اکران آنلاین «خوب، بد، جلف٢: ارتش سری» از پنجشنبه

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی، پنج شنبه ٩ مرداد در سینما آنلاین فیلیمو اکران خواهد شد.

اکران آنلاین «خوب، بد، جلف٢: ارتش سری» از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ٢:ارتش سری» به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی است که در خلاصه داستان این کمدی آمده است:گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......

در خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری بازیگران به نامی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته ‏اند.

کاربران برای تماشا این فیلم می‌توانند با پرداخت ١٥ هزار تومان به مدت ٨ ساعت از روز پنج شنبه ساعت ٢٠ اولین اثر پیمان قاسم خانی را در قامت کارگردان تماشا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول