اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری متهم نشر اکاذیب علیه یکی از اداره‌های سمنان

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: متهمی که به انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه یکی از اداره‌های دولتی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام کرده بود، با هوشیاری کارآگاهان پلیس فتا شناسایی شد.

دستگیری متهم نشر اکاذیب علیه یکی از اداره‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پلیس فتا استان سمنان، سرهنگ حسین صادقی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از اداره‌های دولتی شهرستان سمنان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به نشر اکاذیب و افترا علیه آن سازمان اقدام کرده‌اند، به نحوی که باعث خدشه‌دار شدن وجهه و شأن سازمانی و کارکنان آن مجموعه شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط نماینده حقوقی اداره دولتی، بررسی صفحه تلگرام متهم و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته به‌وسیله کارشناسان این پلیس، مشخص شد که متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام، به انتشار مطالبی خلاف واقع علیه اداره دولتی به همراه متنی توهین‌آمیز در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سمنان بیان کرد: کارشناسان سایبری با بررسی دقیق و سریع پرونده و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی مستندات لازم را جمع‌آوری کردند و در نهایت متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

صادقی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد؛ ولی در مواجهه با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری‌شده، به انتشار مطالب کذب علیه سازمان موردنظر اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام‌های ذی‌صلاح قانونی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/74005/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول