اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۶ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی ایلام، گفت: در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت‌های معلوم اقدام به برپایی مزرعه ارز دیجیتال در سطح شهرستان ایلام کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی و کشف دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال، تعداد ۱۴ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال کشف و دو متهم را در این راستا دستگیر کردند.

کاهش ۵۶ درصدی جابجایی مسافر در ایلام

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از ۱۴۴ هزار مسافر در ۳۰ هزار و ۳۴۲ سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۵۶ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با این ویروس به صورت جدی رعایت می‌شود، افزود: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

برخورد با امتناع کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه در ایلام

عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی سازمان صمت ایلام، گفت: سازمان صمت استان در راستای وظایف نظارتی خود بر نحوه توزیع مرغ در استان، با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: ۱۹ واحد مرغداری متخلف در سطح استان که از تحویل مرغ زنده به کشتارگاه صنعتی خودداری و مرتکب تخلف امتناع از عرضه کالا شدند، طی روز جاری جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول