اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهم‌ترین نیاز جامعه رفاه و تامین اجتماعی است/ اهتمام جدی در حمایت از کارگران ساختمانی و قالیبافان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ماموریت‌های ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متولی اول این وزارت ایجاد اشتغال نیست بلکه حفظ و صیانت از نیروی کار از مهم‌ترین وظایف این وزارتخانه است.

مهم‌ترین نیاز جامعه رفاه و تامین اجتماعی است/ اهتمام جدی در حمایت از کارگران ساختمانی و قالیبافان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در نشست تخصصی با سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مهم‌ترین نیاز جامعه را رفاه و تامین اجتماعی عنوان و اظهار کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز، هسته و نبض رضایتمندی جامعه است.

وی با اشاره به ماموریت‌های ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متولی اول این وزارت ایجاد اشتغال نیست بلکه حفظ و صیانت از نیروی کار از مهم‌ترین وظایف این وزارتخانه است.

تاج‌الدینی با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بر توجه و اهتمام جدی به حمایت‌های قانونی از کارگران ساختمانی، قالیبافان و ساماندهی دستفروشان تاکید کرد.

وی، تلاش برای تنظیم روابط سازنده بین کارگر و کارفرما ایجاد تفاهم فی‌مابین را در بهره‌وری تولید اثربخش توصیف کرد بر توسعه تعاملات اجتماعی با هدف توسعه همه جانبه استان تاکید کرد.

انتهای پیام/60027/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول