اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نگرانی صهیونیست‌ها از هشدارهای حزب‌الله؛ «پاسخ دیگری در راه است»

یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی می‌گوید علی‌رغم پایان یافتن حادثه امنیتی روز دوشنبه در شمال فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز در حالت هشدار قرار دارد.

نگرانی صهیونیست‌ها از هشدارهای حزب‌الله؛ «پاسخ دیگری در راه است»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نگرانی صهیونیست‌ها از وعده جنبش مقاومت حزب‌الله برای گرفتن انتقام شهادت یک رزمنده خود در جریان تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه، همچنان ادامه دارد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» با وجود اینکه حادثه امنیتی روز گذشته (دوشنبه) در مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان پایان یافته اما ارتش اسرائیل حالت آماده‌باش خود را حفظ کرده است.

جروزالم‌پست با بیان اینکه تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد، نوشت: «دستگاه نظامی [اسرائیل] از اینکه هنوز ممکن است حزب‌الله به ارتش [اسرائیل] حمله کند، نگران است».

این روزنامه همچنین افزود که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی تهدیدها حزب‌الله را بسیار جدی گرفته و به دلیل نگرانی از اینکه طی روزهای آینده پاسخ دیگری در راه باشد، در حالت هشدار هستند.

بر این اساس، سامانه‌های پدافند موشکی گنبد آهنین که چند روز پیش توسط ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز جنوبی لبنان مستقر شد و همچنین جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم در حالت آماده باش قرار دارند.

عصر روز دوشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است... ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول