اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه بلوچستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در اولین روز از سفر خود به سیستان ‌و بلوچستان برای بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه بلوچستان عازم شهرستان‌های میرجاوه، سراوان، خاش و تفتان شد.

بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بابک دین‌پرست صبح امروز در اولین روز از سفر خود به سیستان ‌وبلوچستان؛ سحرگاه امروز “سه شنبه” برای بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه بلوچستان عازم شهرستان‌های میرجاوه، سراوان، خاش و تفتان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در این سفر مشکلات تامین آب دشت‌های روتک و مک‌سوخته را بررسی و از بازارچه‌های مرزی جالق و کوهک و همچنین دشت سوران بازدید می کند.

گفتنی‌است؛ جلسه ارزیابی روند اجرای مصوبات محرومیت‌زدایی منطقه بلوچستان، از جمله برنامه‌های امروز معاون وزیر کشور به شهرستان‌های میرجاوه، سراوان، خاش و تفتان است که با حضور استاندار سیستان ‌وبلوچستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار می شود.

بررسی وضعیت اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت های گردشگری و بوم گردی؛ بازدید از شهرک های صنعتی و طرح احداث کارخانه های تایر و کاشی و سرامیک؛ بازدید از طرح انتقال آب به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان و شرکت در جلسات جداگانه ارزیابی روند اجرای مصوبات محرومیت زدایی و توسعه در منطقه سیستان و منطقه بلوچستان، از دیگر برنامه‌های بابک دین پرست در سفر به سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول