اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی رضا نیازمند تصمیم‌گیری سازمان تامین اجتماعی کشوری است

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به پیگیری‌های این استان در خصوص تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی رضا، گفت: در این خصوص که آیا پروژه زمین زده و از ابتدا ساخته یا همین سازه ادامه یابد، مرکز باید تصمیم گیری کند.

فارس من| تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی رضا نیازمند تصمیم‌گیری سازمان تامین اجتماعی کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،«بیمارستان 700 تختخوابی رضای مشهد به کجا رسید» یکی از سوژه‌هایی که مخاطبین خبرگزاری با ثبت آن در سامانه «فارس من» درخواست پیگیری آن را از مسؤولان داشته‌اند که به همین منظور اقدام به مصاحبه با حمید داستانی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی کرده‌ایم.

حمید داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: این پروژه پیش از انقلاب توسط بخش خصوصی آغاز(40 سال پیش) و پس از انقلاب بین چند نهاد و دستگاه (بنیاد مستضعفان و بهزیستی)دست به دست تا اینکه در سال 87 به عنوان دارایی تامین اجتماعی به این سازمان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: در همان دوره پیگیری‌هایی انجام می‌شده و گاهی اوقات به نتیجه نزدیک و گاهی به تصمیم نمی‌رسیدند، ما هم خیلی کوشیدیم تا سازمان مرکزی را متقاعد کنیم تا به نتیجه برسد، اما تاکنون تصمیم‌گیری نهایی نشده‌ است که بالاخره این سازه زمین زده و از ابتدا بنا شود یا همین سازه ادامه یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که سازمان تامین اجتماعی کشوری باید به این نتیجه برسند، بیان کرد: علت را باید از مدیریت عالی سازمان پرسید، چراکه ما به عنوان مسؤولان محلی پیگیری‌های خود را انجام داده‌ایم.

داستانی ضمن اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: جلساتی با خیرین داشتیم و آنها پیشنهاد داده‌اند که ساختمان را به خیرین واگذار کنیم تا به عنوان یک بیمارستان خیریه ساخته شود که پیشنهاد آنان را هم به سازمان داده‌ایم، اما هنوز خبری از تصمیم‌گیری نهایی نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که طی این مدت در خصوص این پروژه به تصمیم‌گیری نرسیده‌ایم این است که در دوره هر مدیرکلی که در این پروژه به تصمیم‌گیری نزدیک می‌شد با تغییر مدیران مواجه بودیم و همین تغییرات یکی از عوامل این عدم رسیدن به نتیجه است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول