اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۹ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در ارتباط با شناسایی جهادگران آسمانی، گفت: به مناسبت دهم مردادماه همزمان با کشور روز چهارشنبه 8 مرداد ماه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از 9 پروژه در استان با اعتبار 440 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

۹ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌مناسبت 10 مردادماه سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب اسلامی در سال 98، اولین یادواره جهادگران آسمانی در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: جهادگران آسمانی جهادگرانی هستند که در حین مأموریت جهادی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته‌اند و چون در مسیر خدمت به مردم بوده مطمئناً در پیشگاه الهی اجر شهید خواهند داشت.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در ارتباط با شناسایی جهادگران آسمانی، مطرح کرد: در این خصوص تاکنون ۳۵ نفر در کشور شناسایی شدند که شش نفر مربوط به استان خراسان‌جنوبی است و این استان بعد از تهران بیشترین جهادگر آسمانی را دارد.

هنری با بیان اینکه یادواره جهادگران آسمانی با توجه به شرایط کرونا با محوریت استان تهران به‌صورت ویدئوکنفرانس در استان‌ها با حضور خانواده جهادگران برگزار می‌شود، تصریح کرد: به مناسبت دهم مردادماه همزمان با کشور روز چهارشنبه 8 مردادماه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از 9 پروژه در استان با اعتبار 440 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در 11 مرداد 98 نیز تجدید پیمان جهادگران با نماینده ولی فقیه در استان انجام می‌شود و همچنین بیانیه مجمع جهادگران استان در تحقق پیام معظم له نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول