اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار خداحافظی سفیر ایران با قائم مقام وزارت خارجه عمان

نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در پایان ماموریتش با قائم مقام وزارت خارجه عمان دیدار و خداحافظی کرد.

دیدار خداحافظی سفیر ایران با قائم مقام وزارت خارجه عمان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در پایان ماموریتش در سلطنت عمان با «بدر البوسعیدی» قائم مقام وزارت خارجه عمان دیدار و خداحافظی کرد.

قائم مقام وزارت خارجه عمان در این دیدار ضمن اشاره به روابط بسیار خوب و راهبردی بین دو کشور، از تلاش‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت روابط فیمابین قدردانی کرد.

 نوری شاهرودی نیز در این دیدار ضمن تشکر از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با وی  و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوره ماموریت در جهت پیشبرد و تقویت روابط فیمابین به برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت سفارت خود اشاره کرد و گفت: هم اکنون این روابط در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مقامات دو کشور در جهت تقویت هر چه بیشتر آن تلاش می‌کنند.

در این دیدار همچنین دو طرف ضمن ابراز آمادگی برای تقویت و گسترش هر چه بیشتر روابط فیمابین، درباره آخرین تحولات روابط دو کشور و منطقه نیز بحث و تبادل نظر کردند.

وی پیش از این نیز با دیگر مقامات عمانی دیدار و خداحافظی کرده بود. نوری شاهرودی اردیبهشت ۱۳۹۶ برای تصدی این سمت وارد مسقط شد.

علی نجفی خوشرودی قرار است به جای نوری شاهرودی عهده‌دار سفارت ایران در مسقط شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول