اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخفیف خرید کتاب‌های حوزه خانواده در نمایشگاه مجازی حدیث راه عشق

انتشارات حدیث راه عشق با راه‌اندازی نمایشگاه و غرفه مجازی به مخاطبان این مجموعه کتاب‌های حوزه خانواده، ازدواج و سبک زندگی خود را با 30 درصد تخفیف تا 10 مرداد ارائه خواهد کرد.

تخفیف خرید کتاب‌های حوزه خانواده در نمایشگاه مجازی حدیث راه عشق

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، موضوع خانواده و ازدواج یکی از موضوعات مهم و اساسی در همه جوامع به حساب می‌آید چراکه لازمه بقای نسل و پیشرو بودن جامعه است، اما در دین اسلام این مسأله اهمیت والاتری دارد و تأکید بسیاری بر آن شده است و به همین دلیل است که سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان برترین الگوها برای همسران و حتی همه افراد جامعه به عنوان روز ازدواج نام‌گذاری شده است.

در همین راستا افراد و گروه‌های مختلفی سعی در فعالیت در این زمینه دارند تا شاید بتوانند باری را از دوش جامعه بردارند، بعضی با راه‌اندازی مراکز مشاوره، بعضی با ایجاد امکاناتی در جهت ازدواج آسان و بعضی دیگر به تدوین کتاب‌هایی روی می‌آورند که از پیش از انتخاب همسر و تشکیل زندگی مشترک و بعد از آن و تربیت فرزند را نیز در برمی‌گیرد؛ انتشارات حدیث راه عشق یکی از انتشارات فعال در حوزه نشر کتاب‌های خانواده و ازدواج است.

طبق گفته محمدصادق میرصالحیان مدیر انتشارات حدیث راه عشق، این انتشارات تاکنون بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب چاپ کرده است و به‌ صورت تخصصی در زمینه خانواده و ازدواج فعالیت می‌کند البته در حوزه سبک زندگی و انقلاب اسلامی هم فعالیت دارد.

بر اساس اعلام میرصالحیان امسال تاکنون ۲ عنوان جدید کتاب توسط این انتشارات چاپ شده است، کتاب‌های «خانواده به توان دختر» از امیرحسین بانکی پورفرد و فاطمه مالکی و کتاب «از شما چه پنهان» نوشته محمدحسن مردانی در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۹ به چاپ رسیده‌اند، البته اواخر سال گذشته هم کتاب «۵۲ رسم با هم بودن» را چاپ کرده و تا آخر سال هم ۸ عنوان دیگر اضافه خواهد شد.

شرایط کرونایی ۵ ماه گذشته در کنار ایجاد محدودیت‌های وسیعی در ابعاد مختلف زندگی مردم، شرایطی را هم فراهم آورده است که از امکانات فضای مجازی استفاده بیشتری شود، انتشارات حدیث راه عشق اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه و غرفه مجازی کرده است که وی در اهمیت آن می‌گوید: «راه‌اندازی غرفه مجازی کتاب از چند جهت حائز اهمیت بود که یکی از دلایل آن لغو برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب بود که حجم عظیمی از معرفی و فروش کتاب را برای علاقه‌مندان پوشش می‌داد و نبود آن برای ناشران و علاقه‌مندان به کتاب ایجاد مشکل کرد، بنابراین راه‌اندازی غرفه مجازی از این جهت این مشکل را می‌تواند جبران کند، نمایشگاه کتاب تخفیف‌های خوبی هم داشت که ما سعی می‌کنیم در این غرفه مجازی علیرغم همه مشکلات در تولید کتاب و بالا بودن هزینه تمام‌شده کتاب تخفیف در قیمت کتاب‌ها را داشته باشیم».

مدیر انتشارات حدیث راه عشق همچنین در ادامه می‌گوید که «در حال حاضر هم در هفته خانواده و ازدواج قرار داریم و از آن جایی که انتشارات حدیث راه عشق ناشر تخصصی حوزه ازدواج و خانواده هست در این هفته نمود بیشتری دارد و نیاز است برای مخاطبان خود در این هفته امتیاز ویژه‌ای قائل شویم».

میرصالحیان در توضیح یکی دیگر از دلایل برپایی این نمایشگاه مجازی مطرح کرد که «دلیل دیگری که این غرفه را به‌صورت مجازی راه‌اندازی کردیم وضعیت فعلی جامعه بوده است و ترجیح بر این است که افراد برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و بهتر است خرید کتاب هم به‌صورت اینترنتی انجام گیرد».

بر اساس اعلام وی در این نمایشگاه مجازی کتاب‌های حوزه خانواده، ازدواج و سبک زندگی عرضه‌شده است که شامل ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

مطلع مهر، سر دلبران، عیش و معاش، تربیت جنسی کودکان، انتخاب همسر، راهنمای دوران نامزدی و عقد، خانواده شاد و بانشاط، با مشکلات همسر چه کنیم، پنجاه و دو رسم با هم بودن، هفت سال غفلت از کودک، چند لقمه حرف حلال، با مادران، محرمانه با همسران، بنویس برای من، خانواده به توان دختر و هوش هیجانی از جمله عناوین کتاب‌های این نمایشگاه مجازی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول