اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جلسه مسئولان برای حفظ روحیه ملی پوشان جانبازان و معلولین برگزار شد

جلسه‌ای فدراسیون جانبازان و معلولین با هدف بررسی و ارزیابی راهکارهای مناسب برای تداوم روحیه ملی پوشان برگزار شد.

جلسه مسئولان برای حفظ روحیه ملی پوشان جانبازان و معلولین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز (سه‌شنبه ۷ مرداد ماه) جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیر، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی و همگانی و ابراهیمی مدیر روابط عمومی با هدف بررسی و ارزیابی راهکارهای تداوم و حفظ پویایی و روحیه ورزشکاران و ملی پوشان برگزار شد.

در این جلسه، اسبقیان دغدغه اصلی خود و فدراسیون را حفظ انگیزه و فعالیت‌های ورزشکاران و افزایش آمادگی جسمانی آنها در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و عنوان کرد: ما از تمام ورزشکاران که شانس کسب مدال در پارالمپیک توکیو هستند حمایت می‌کنیم و در همین راستا مطابق با پروتکل های بهداشتی، سالن‌های فدراسیون را در اختیار ملی‌پوشان پارالمپیکی شانس کسب مدال در رشته‌های انفرادی استان تهران قرار می‌دهیم تا بتوانند در یک زمان مشخص شده در کنار مربی خود و با رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا تمرین کنند.

رئیس فدراسیون گفت: وضعیت استان‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ملی پوشان پارالمپیکی آنها در رشته‌های انفرادی همانند ورزشکاران تهران بتوانند از فضای سالن های تمرین استفاده کنند.

اسبقیان در این نشست از معاون ورزش قهرمانی خواست تا نظرات روسای انجمن‌ها و کارشناسان ورزش‌های جانبازان و معلولین را در این زمینه جویا شود تا راهکارهای ارائه شده، در جلسات آتی بررسی شود و ورزشکاران بتوانند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، با انجام حداقل تمرینات ورزشی، پویایی و انگیزه خود را حفظ کنند تا در کنار هم از این شرایط بیماری کرونا عبور نماییم.

در پایان این جلسه نیز با توجه به برگزاری رقابت‌های مجازی پاراوزنه برداری، درباره قوانین و مقررات فنی این مسابقات، مباحث رعایت پروتکل های بهداشتی آن صحبت های لازم صورت گرفت و مقرر شد امکانات و سخت افزارهای مورد نیاز ورزشکاران در استان ها به منظور ثبت رکوردهای آنها مورد ارزیابی قرار گیرد و واحد آموزش فدراسیون نیز تعداد داوران استان ها را در این رشته مشخص نماید تا ویدئوهای پارا وزنه برداران با حضور آنها و با رعایت استانداردهای مسابقات ضبط و ارسال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول