اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشتغال‌زایی ۷۰ نفری کشتارگاه صنعتی طیور گرمسار

اشتغال‌زایی ۷۰ نفری کشتارگاه صنعتی طیور در گرمسار با تلاش بخش خصوصی و تسهیلات دولتی ممکن شد.

اشتغال‌زایی ۷۰ نفری کشتارگاه صنعتی طیور گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قدسی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها پیش‌ازظهر امروز از کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان گرمسار بازدید کرد.

وی که برای بازدید از برخی پروژه‌های بخش کشاورزی به استان سمنان سفر کرده است، از کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان گرمسار بازدید کرد.

کشتارگاه صنعتی طیور در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار بوده که زمینه اشتغال برای ۷۰ نفر را فراهم کرده و ظرفیت کشتار سالانه این کشتارگاه صنعتی طیور سالانه ۳۰ هزار تن مرغ است.

برای احداث و راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی طیور گرمسار ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده که ۲۱۵ میلیارد ریال از مجموعه سرمایه‌گذاری ثابت برای احداث این واحد کشتارگاهی آورده شرکت سرمایه‌گذار بوده و ۸۵ میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی تأمین‌ شده است.

۵۰ میلیارد ریال از تسهیلات دریافتی برای احداث این واحد کشتارگاهی مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی و ۳۵ میلیون ریال آن نیز از محل تسهیلات رونق تولید استان سمنان پرداخت شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها در سفر خود به استان سمنان از پروژه‌های بخش کشاورزی در آرادان، سمنان، سرخه و مهدی‌شهر نیز بازدید می‌کند.

سفر به شهرستان‌های شاهرود و دامغان و بازدید از پروژه‌های کشاورزی این شهرستان‌ها نیز در برنامه سفر مشاور وزیر جهاد کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول