اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پدر شهیدان انجم‌شعاع آسمانی شد

پدر والا مقام شهیدان حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع پس از سال‌ها تحمل دردهای ناشی از مجروحیت به فرزندان و همرزمان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان انجم‌شعاع آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پدر والا مقام شهیدان حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و جانبازان گران‌قدر مسعود و سعید انجم‌شعاع پس از سال‌ها فراق فرزندان و تحمل دردهای ناشی از مجروحیت به فرزندان و همرزمان شهیدش پیوست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی مشترک درگذشت پدر شهیدان انجم‌شعاع را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت پدر صبور و فداکار حاجی انجم‌شعاع پدر بزرگوار شهیدان و جانبازان مجید، حمیدرضا، سعید و مسعود انجم‌شعاع موجب تاثر و تالم خاطر شد.

آن پدر فداکار و با ایمان، با همت بلند خود و با پیروی از مکتب اهل‌بیت (ع) فرزندانی مومن و شجاع تربیت و برای سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روانه میدان جهاد کرد، این مصیبت وارده را به ارواح مطهر آن شهیدان، بازماندگان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و امیدواریم روح مطهر آن بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت الهی قرار گیرد.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر این پدر آسمانی بارعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت 8 و نیم صبح فردا از حسینیه ثارالله   آغاز می‌شود و برای تدفین به حسینیه شهدا در جوار گلزار شهدای کرمان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول