اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ابتلای ۱۱۸۷ نفر در شاهرود و میامی به کرونا/ استان سمنان قرمز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از ابتلای یک هزار و ۱۸۷ نفر در شاهرود و میامی به ویروس کرونا خبر داد و گفت: این دو شهرستان در ارزیابی وضعیت، قرمز شده است.

ابتلای ۱۱۸۷ نفر در شاهرود و میامی به کرونا/ استان سمنان قرمز شد

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح آخرین وضعیت همه‌گیری کرونا ویروس اظهار کرد: طی دو روز اخیر، ۲۶ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی شناسایی شده است.

وی ادامه داد: شمار مبتلایان به کرونا در این دو شهرستان، تاکنون به یک هزار و ۱۸۷ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود افزود: از ۸۸ بیمار بستری با تشخیص کرونا، ۱۳ نفر بدحال و در بخش آی.سی.یو بستری هستند.

چمن اظهار کرد: با بالا رفتن سطح خطر در منطقه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، از امروز در نقشه کشوری اپلیکیشن ماسک، وضعیت هر دو شهرستان شاهرود و میامی قرمز شده است.

وی یادآور شد: طبعاً محدودیت فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی تشدید خواهد شد و نمازهای جمعه و جماعات نیز برگزار نخواهد شد.

به گزارش فارس؛ امروز استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول