اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مراسم تودیع و معارفه مشاور و معاون فرهنگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، با حضور رئیس، معاونان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این دانشکده برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مشاور و معاون فرهنگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه مشاور و معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با حضور حمید حسن‌‌پور رئیس دانشکده خبرگزاری فارس، مهدی رضوانی مشاور و معاون فرهنگی دانشکده، حسین معینی معاون سابق فرهنگی و آرش پژمان مدعو میهمان و جمعی از دانشجویان برگزار شد. 

در این مراسم مهدی رضوانی به عنوان مشاور و معاون فرهنگی دانشکده خبرگزاری فارس معرفی و از خدمات این بزرگواران تقدیر به عمل آمد. 

در ادامه این مراسم رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس ضمن قدردانی از خدمات صادقانه حسین معینی معاون فرهنگی سابق این دانشکده، گفت: «تودیع برای فردی مانند آقای معینی چندان جایگاه ندارد چرا که وی فقط سنگر فعالیت‌شان در خبرگزاری را تغییر داده‌اند و برایشان در سمت مدیر بخش رصد خبرگزاری فارس آرزوی موفقیت داریم.» 

رئیس دانشکده خبرگزاری فارس در ادامه به سوابق درخشان مهدی رضوانی به عنوان چهره شناخته شده عرصه مستند سازی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار امیدواری کرد و گفت: حضور چنین شخصیتی در دانشکده خبرگزاری فارس، به پرورش نیروهای رسانه‌ای تراز انقلاب منجر خواهد شد. 

همچنین در ادامه این معارفه حسین معینی گزارش کوتاهی از مجموعه اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی در سه سال گذشته ارائه دادند و به راه اندازی تشکل‌های دانشجویی طی این سال‌ها و برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی دانشکده با همکاری دانشجویان اشاره کردند.

در بخش پایانی این مراسم مهدی رضوانی معاون فرهنگی دانشکده خبرگزاری فارس، تقویت روحیه جهادی بین دانشجویان در عرصه فرهنگی و رسانه را ضروری دانست؛ همچنین وی به نکاتی که در سال‌های فعالیت فرهنگی در عرصه ملی و بین‌المللی با آن مواجه شده بودند اشاره و بر نیاز و دغدغه تربیت فعالان فرهنگی  تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول