اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۱۱۷ واحد صنفی متخلف/ معتادین متجاهر در شهرقدس جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از واحدهای صنفی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا، از جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

پلمب ۱۱۷ واحد صنفی متخلف/ معتادین متجاهر در شهرقدس جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با بکار گیری منابع انسانی موجود و بسیج کلیه نیروها و استفاده از تجهیزات و امکانات موجود  طرح‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شد. 

وی افزود: در این طرح ۱۸  نفر از سارقین و ۲۲ نفر از افرادی که در نظم و امنیت عمومی اختلال ایجاد کرده بودند و به صورت شبانه با پلیس درگیر شده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: تعداد ۲۰۴۸ مورد اعمال قانون از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت نکرده بودند ثبت و تعداد ۳۶ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد. 

وی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و همچنین در زمینه عرضه قاچاق مواد اولیه انواع چسب، ۳ نفر شناسایی و دستگیر شدند که ارزش تقریبی این کشفیات ۱۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فلاحی در ارتباط با بازدید از صنوف و قهوه‌خانه ها گفت: تعداد ۱۵۰ قهوه خانه و ۲۵۰ صنف مورد بازدید قرار گرفت و به اصنافی که نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را در مقابله با ویروس کرونا رعایت نکرده بودند، اخطاریه‌های لازم داده شد. در این راستا تعداد ۱۱۷ مورد تخلف ثبت و پلمب شد.

وی با اشاره به پاکسازی پارک‌ها در این طرح عنوان کرد: تمامی پارک‌ها به‌طور مستمر با بکار گیری نیروهای پلیس تخصصی و کلانتری‌های مربوطه در سطح شهر طی چند مرحله مورد پاکسازی قرار گرفت که بیش از ۳۰ نفر از معتادین متجاهر جمع‌آوری و بیش از ۶۱ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند و ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر تحویل دستگاه قضایی شد و اقدامات قانونی برای آنها به‌عمل آمد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس یادآور شد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نیمه تیرماه آغاز و از ۲۸ تیرماه تا ۲ مرداد به صورت مستمر در دو مرحله اجرا شد. این طرح با محوریت نیروی انتظامی و با همکاری نیروهای بسیج و سایر دستگاه‌ها در سطح شهر صورت گرفت. 

وی در پایان با اشاره به اینکه همه مردم باید نسبت به قوانین آگاه باشند، در ارتباط با ایمنی شبانه زیرگذر پل عابر قدس در پاسخ به مطالبه شهروندان تصریح کرد: بسته بودن درهای پل عابر در شب مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به ایمنی مسیر و کنترل تردد خودروها و در صورت بروز هرگونه تخلف اقدامات لازم پیگیری و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول