اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

طلای جهانی 1980 دلار را لمس کرد

طلا در معاملات امروز به علت کاهش ارزش دلار جهش 40 دلاری را تجربه کرد و به 1980 دلار رسید اما در ادامه با برداشت سود و فروش به 1936.75 دلار در هر اونس رسید.

طلای جهانی 1980 دلار را لمس کرد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا پیش از اینکه به علت برداشت سود و فروش، کاهش قیمت را ثبت کند، در ابتدای معاملات امروز رکود جدید ثبت کرده بود.

قیمت طلا در ابتدا 40 دلار افزایش یافت و به 1980 دلار رسید اما اکنون با 8.80 دلار کاهش نسبت به دیروز 1933.44 دلار در هر اونس فروخته شده است.

طلا طی کمی بیش از یک هفته گذشته، بیش از 125 دلار افزایش قیمت داشته زیرا سرمایه‌گذاران معتقدند که فدرال رزرو بر سیاست‌های پولی انبساطی خود را در نشست این هفته تاکید می‌کند.به نوشته این گزارش، تنها کاری نشست فدرال رزرو در این هفته انجام خواهد داد، می‌تواند تعین نرخ تورم و رساندن ان به بالای 2 درصد خواهد بود.

این امید وجود دارد که بسته محرک های اقتصادی در آمریکا تصویب شود. جمهوری خواهان سنا در تلاشند تا جزئیات یک بسته یک تا 1.5 تریلیون دلاری کرونایی را پیش از زمان منقضی شدن مزیت‌های بیکاری در روز جمعه تکمیل کنند.

این طرح می تواند مزیت های بیکاری را 200 تا 600 دلار کاهش دهد که خود فشاری بردرامدهای خانوارهایی خواهد بود که شغل خود را از دست داده اند.

بیش از 30 میلیون امریکایی بیکار شده اند و ایالت‌ها در حال تشدید دوباره محدودیت‌ها هستند. روندی که از ارزش دلار کم کرده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول