اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

اجرای طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ امان الله جهان‌بین در اولین جلسه خانه‌های هلال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال در سطح استان اجرا می شود. 

مدیرعامل هلال‌احمر استان گفت: این طرح با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق وروستاها در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه جذب و تربیت داوطلبان و امدادگران زبده و تیم های قدرتمند آموزش دیده امدادی از دیگر اهداف این برنامه آموزشی است، افزود: این طرح مبتنی بر نیاز محلی آموزش گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال اجرا می شود. 

وی با اشاره به اینکه فاز اول این طرح به مدت 2 ماه و در ۵۵ خانه هلال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم های جوانان، امدادگران و داوطلبان سایر آموزش های رسمی جمعیت هلال احمر را می بینند و با شرکت در مانورهای محلی و سایر برنامه های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول