اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پیام رئیس فدراسیون جهانی در فاصله یک سال تا المپیک/اسپینوز: کاراته می تواند به المپیک کمک کند

در فاصله یک سال تا شروع رقابت‌های کاراته در مسابقات المپیک توکیو، رئیس فدراسیون جهانی کاراته پیامی را صادر کرد.

پیام رئیس فدراسیون جهانی در فاصله یک سال تا المپیک/اسپینوز: کاراته می تواند به المپیک کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شمارش معکوس برای آغاز رقابتهای کاراته در بازی‌های المپیک توکیو آغاز شده است. طبق اعلام قبلی کمیته بین‌المللی المپیک، مسابقات کاراته المپیک توکیو در دو بخش مردان و زنان طی روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. 

در فاصله یکسال تا آغاز این مسابقات، فدراسیون جهانی به دنبال راه اندازی کمپینی است تا توجه جامعه ورزش را به حضور کاراته در توکیو جلب کند. در همین خصوص« آنتونیو اسپینوز» رئیس فدراسیون جهانی در پیامی عنوان داشت: کاراته نشان داده که می‌تواند ارزش بیشتری به مسابقات المپیک دهد. اکنون در فاصله یک سال تا شروع مسابقات ما برای نشان دادن بزرگی و جذابیت کاراته تلاش می‌کنیم. اعضای خانواده کاراته در کنار یکدیگر قوی هستند.

مسابقات کاراته با حضور 80 ورزشکار در المپیک توکیو برگزار می شود. طبق برنامه اعلام شده ۱۴ مردادماه رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان، مبارزات وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و ۵۵- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود. ۱۵ مردادماه رقابتهای کاتای مردان، مبارزات وزن ۶۱- کیلوگرم زنان و ۷۵- کیلوگرم مردان و ۱۶ مردادماه مبارزات وزن ۶۱+ کیلوگرم زنان و ۷۵+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول