اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بهروان:یوونتوس بازی برده را به میلان باخت حرفی از پشت پرده نزد/فولادی ها چرا با طعنه حرف می زنند؟

رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت: فوتبال ورزش شگفتی‌هاست و گاهی تیمی نمی‌تواند نتیجه دلخواهش را بگیرد ولی نباید زیبایی‌های این ورزش را زیر سوال برد.

بهروان:یوونتوس بازی برده را به میلان باخت حرفی از پشت پرده نزد/فولادی ها چرا با طعنه حرف می زنند؟

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 3 بر 2 نساجی مقابل فولاد خوزستان در دیداری تکراری در لیگ برتر اظهار داشت: مرتبه پیش هم که فولاد خوزستان به مازندران سفر کرد تمامی امکانات را در اختیارشان قرار دادیم و حتی زمین تمرین اصلی ورزشگاه را هم به حریف دادیم. مسئولان استانی و شهرستان قائمشهر تمامی تمهیدات را در نظر گرفتند تا بازی برگزار شود اما به هر دلیل آن بازی لغو شد.

وی افزود: این مرتبه هم مسئولان استانی، شهرستانی برای برگزاری خوب مسابقه هر چه در توان داشتند به کار گرفتند تا مسابقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و نیروی شریف انتظامی هم تمام تلاش خود را انجام داد. عوامل سازمان لیگ و هیات فوتبال مازندران و شهرستان قائمشهر هم در کنار فرماندار محترم و تمامی مسئولان شهری برای برگزاری مناسب مسابقه تلاش کردند.در جریان مسابقه هم از دو پرستار بیمارستان‌های شهر قائمشهر به عنوان نماینده جهادگران جبهه سلامت تقدیر شد.

وی افزود: مسابقه خوبی هم برگزار شد و فولاد خوزستان در نیمه اول یک بر صفر برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم هم تا اواخر مسابقه فولاد از حریف پیش بود و در نهایت 3 بر 2 بازنده شد. داور مسابقه هم آقای اکرمی از داوران بین‌المللی فوتبال ایران بود.

بهروان در مورد اینکه برخی مدعی‌اند داور با تیم میزبان مهربانانه رفتار کرده گفت: من با علی خسروی ناظر داوری مسابقه هم حرف زدم و او گفت که قضاوت مسابقه هیچ مشکلی نداشت. 

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مورد اینکه مدیرعامل شرکت فولاد مدعی است که تیم فوتبال این شرکت حریف دست‌های پشت پرده نمی‌شود، اظهار داشت: واقعا متوجه این صحبت نمی‌شوم. اگر منظورشان هیات فوتبال مازندران و تیم نساجی است که در این استان داریم باید بگویم نه ما و نه نساجی پرده‌ای نداریم که دستی پشت آن باشد! اگر هم منظورشان را با استعاره و کنایه بیان می‌کنند بهتر است واضح و شفاف بگویند چه منظوری دارند. من خودم در سازمان لیگ فوتبال ایران فعالیت می‌کنم و در هیات فوتبال هم هستم تاکید همه عزیزان مسئولان برگزاری سالم و صحیح رقابت‌ها است. همه مسابقات هم رصد می شود.

وی افزود: فوتبال ویژگی‌های خاص خود را دارد در این ورزش هم برد هست هم باخت. گاهی تیمی که شایستگی دارد نمی‌تواند برنده شود. فوتبال ورزش شگفتی‌هاست و گاهی تیمی نمی‌تواند نتیجه دلخواهش را بگیرد ولی نباید زیبایی‌های این ورزش را زیر سوال برد. تیم نساجی تا اواخر مسابقه از حریف عقب بود و بعد در دقایق و لحظات پایانی برنده شد. آیا این اتفاق امری غیرطبیعی در فوتبال جهان است؟! یوونتوس هم در حالیکه 2 بر صفر از میلان جلو بود 4 بر 2 بازنده شد و صحبتی از دست‌های پشت پرده به میان نیامد. باید به حریف احترام گذاشت.

بهروان تصریح کرد: فولاد از تیم‌های خوب و قابل احترام فوتبال کشور است اما تیم نساجی دوشنبه شب تلاش کرد و به پیروزی رسید. 

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مورد زمان احتمالی برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد در شهریور ماه برای تایید اساسنامه تایید شده برگزار می شود و در آن مجمع عمومی در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد شد که تصور می‌کنم به احتمال زیاد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در آبان ماه و بعد از مسابقات مهم تیم ملی با عراق و بحرین برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول