اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات مشترک عراق: حملات راکتی به پادگان‌ها چالشی برای نیروهای امنیتی است

سخنگوی عملیات مشترک عراق از تلاش جدی وزارتخانه‌های دفاع، کشور و الحشد الشعبی این کشور در پیگردعاملان حملات راکتی به پادگان‌ها خبر داد.

عملیات مشترک عراق: حملات راکتی به پادگان‌ها چالشی برای نیروهای امنیتی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز سه شنبه تکرار حملات به پادگان‌های امنیتی در عراق را چالشی آشکار برای نیروهای امنیتی خواند و در عین حال بر قدرت دستگاه‌های امنیتی بر پاسخ به متجاوزان در حمله به پادگان‌ها تاکید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک عراق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق(واع) گفت: «دستگاه های امنیتی از طریق تلاش اطلاعاتی می‌توانند همه کسانی را که پادگان‌ها را هدف می‌گیرند تحت پیگرد قرار دهد و تکرار این حملات چالشی آشکار برای دستگاه‌های امنیتی است».

او افزود: «ظرفیت‌هایی برای شناسایی و دفع خطر متجاوزان از طریق هوایی و همچنین از طریق تلاش‌های اطلاعاتی وجود دارد که به دستگیری عاملان در این اقدامات تروریستی کمک می‌کند».

الخفاجی از تلاش جدی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌های امنیتی در وزارتخانه‌های دفاع، کشور و الحشد الشعبی در پیگردعاملان این حملات و پیگرد و تحویل آنها به دستگاه قضایی خبر داد.

پادگان التاجی عراق روز گذشته هدف حمله سه راکت کاتیوشا قرار گرفت.دو روز پیش هم حادثه‌ای برای پایگاه الصقر در جنوب بغداد رخ داد که بعدا گفته شده یک انبار مهمات در آنجا بر اثر شدت گرما منفجر شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول