اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

باشگاه‌های که توان مالی ندارند، بازیکن خارجی نگیرند

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم‌ها محدودیتی برای خرید بازیکن خارجی ندارند،گفت: باشگاه‌هایی که توان مالی ندارند برای اینکه بعدها دچار مشکل نشوند بهتر است بازیکن خارجی نگیرند.

باشگاه‌های که توان مالی ندارند، بازیکن خارجی نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حیدر بهاروند، رئیس فدراسیون فوتبال، امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال البرز در جمع خبرنگاران، گفت:  اصلاحات مد نظر فیفا در خصوص اساسنامه این فدراسیون انجام و در صورت تائید نهایی، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در صورت تأیید اساسنامه از سوی فیفا مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون حداکثر تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول در رابطه با بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی، اظهار کرد: تیم‌ها محدودیتی برای خرید بازیکن خارجی ندارند، اما باشگاه‌هایی که توان مالی  ندارند برای اینکه بعدها دچار مشکل نشوند بهتر است بازیکن خارجی نگیرند که البته امروز شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و با تعدادی از طلبکاران تسویه شده است.

به گفته بهاروند بدهی بسیاری از بازیکنان داخلی نیز پرداخت شده و شرایط بهتر است، بدهی گروهی دیگر نیز در حال پرداخت می‌باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول