اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| آتش سوزی در یک مجتمع تجاری معروف در سان‌فرانسیسکو

رسانه‌ها از آتش سوزی مهیب در یک متجمع تجاری معروف در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا خبر دادند.

فیلم| آتش سوزی در یک مجتمع تجاری معروف در سان‌فرانسیسکو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع تجاری قدیمی و معروف  در شهر «سان فرانسیسکو» چهارمین شهر بزرگ در ایالت کالیفرنیا  واقع در آمریکا خبر دادند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «فاکس نیوز» این آتش سوزی مهیب  صبح سه شنبه به وقت محلی در مجتمع تجاری «برتفلد سیلز» در جنوب منطقه «مارکت» رخ داد و منجر به تخریب کامل این بنا شد. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این حادثه نیز برخاستن دود غلیظ به َآسمان را از این مجمتع نشان می‌دهد. این آتش سوزی نگرانی‌هایی را برای ساکنان محله های اطراف پدید آورده است.

هم اکنون آتش‌نشانان با گسیل نیروهای خود به محل حادثه سعی در اطفای حریق دارند. هنوز از تلفات احتمالی و علت این حادثه هیچ اطلاعی در دست نیست.

در چند هفته گذشته بیش از 10 حادثه انفجار و آتش‌سوزی در نقاط مختلف آمریکا و اغلب در مناطق صنعتی این کشور رخ داده که هنوز علت و جزئیات بسیاری از آن‌ها نامشخص باقی مانده است.

در یکی از مهمترین موارد  شامگاه یکشنبه ۲۲ تیر منابع خبری از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی «بونهام ریچارد» در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده  خبر دادند. آتشی که مهار آن چندین روز طول کشید. (جزئیات بیشتر)

 

 

 

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول